Regulamin sklepu

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO CABGO

1. WŁAŚCICIEL SKLEPU

Właścicielem sklepu internetowego prowadzonego w ramach serwisu www.cabgo.pl jest Mikołaj Grendzisz prowadzący działalność gospodarzą pod firmą Right Cloud NIP: 676-258-79-00, ul. Jagiellońska 235, 32-010, Luborzyca.

2. KONTAKT DO WŁAŚCICIELA SKLEPU

Dane kontaktowe do właściciela sklepu internetowego są następujące:

– kontakt mailowy: biuro@rightcloud.pl,

– kontakt listowny: ul. Jagiellońska 235, 32 – 010 Luborzyca,

– kontakt telefoniczny: +48 504 862 948.3.

3. SŁOWNIK DEFINICJI POJĘĆ

Poniżej przedstawiamy słownik pojęć używanych w niniejszym Regulaminie:

  1. CENA – określona w polskich złotych (PLN) kwota wynagrodzenia brutto jakie należne jest Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Produktu cyfrowego lub odpłatnej E-Usługi na Klienta;
  2. FORMULARZ KONTAKTOWY – Usługa Elektroniczna będąca formularzem, jaki zamieszczony jest w serwisie www.cabgo.pl, w zakładce „Kontakt”, za pośrednictwem, którego istnieje możliwość kontaktu z właścicielem Sklepu;
  3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna będąca formularzem, jaki zamieszczony jest w Sklepie w serwisie www.cabgo.pl, który określa Produkt cyfrowy lub odpłatną E-Usługę oraz dane Użytkownika, jakie podaje on celem zawarcia i wykonania Umowy o Dostarczenie Treści Cyfrowych lub Umowy o Świadczenie Usług;
  4. KONSUMENT – Użytkownik będący osobą fizyczną, dokonujący w Sklepie czynności niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;
  5. KOSZYK ELEKTRONICZNY – Usługa Elektroniczna udostępniana każdemu Użytkownikowi, który korzysta z Sklepu internetowego zamieszczonego w serwisie www.cabgo.pl, za pośrednictwem której możliwe jest nabycie Produktu lub Usługi Odpłatnej jakie są oferowane w Sklepie;
  6. PRODUKT CYFROWY – treści w formie cyfrowej, generowane i przekazywane bez fizycznego nośnika, dostarczane przez właściciela serwisu internetowego www.cabgo.pl za pośrednictwem Sklepu jaki jest możliwy do nabycia;
  7. REGULAMIN – niniejszy regulamin sklepu internetowego udostępnianego w ramach serwisu www.cabgo.pl;
  8. SKLEP platforma będąca systemem sprzedaży Produktów Cyfrowych i odpłatnych E-usług oferowanych przez Sprzedawcę, obsługiwana przez właściciela serwisu www.cabgo.pl, udostępniana Użytkownikom w ramach tego serwisu;
  9. SPRZEDAWCAwłaściciel i administrator serwisu internetowego cabgo.pl, w ramach którego prowadzony jest Sklep internetowy, Mikołaj Grendzisz prowadzący działalność gospodarzą pod firmą Right Cloud NIP: 676-258-79-00, ul. Jagiellońska 235, 32-010, Luborzyca
  10. UMOWA O DOSTARCZENIE TREŚCI CYFROWYCH – umowazawierana z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość i dotycząca dostarczenia przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Produktów cyfrowych za zapłatą Ceny;
  11. UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG – umowa o świadczenie wszelkich usług oferowanych przez Usługodawcę (nieodpłatnych oraz odpłatnych e-usług) zawierana na odległość za pośrednictwem serwisu internetowego www.cabgo.pl
  12. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez właściciela serwisu www.cabgo.pl na rzecz Użytkownika;
  13. ODPŁATNE E-USŁUGI – usługi odpłatne jakie Użytkownik może nabyć w Sklepie;
  14. UŻYTKOWNIK – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, jaka korzysta z serwisu www.cabgo.pl.

4. INFORMACJE OGÓLNE

  1. Użytkownicy mogą korzystać z serwisu internetowego www.cabgo.pl nieodpłatnie.
  2. Celem złożenia zamówienia w Sklepie internetowym, Użytkownik musi zaakceptować Regulamin.
  3. Użytkownicy mają obowiązek korzystać z serwisu www.cabgo.pl zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami. Użytkownicy muszą uwzględniać prawa autorskie i własność intelektualną właściciela serwisu oraz osób trzecich.
  4. Grafika dostępna na stronie oraz treści na niej publikowane są przedmiotem praw autorskich właściciela Serwisu lub osób trzecich z którymi on współpracuje. Korzystają one z ustawowej ochrony prawnej przewidzianej w szczególności w przepisach Ustawy Prawo autorskie i prawa pokrewne oraz innych odpowiadających przepisach powszechnie obowiązującego prawa. Naruszenie zasad korzystania z tych elementów dla Użytkownika skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
  5. Z serwisu www.cabgo.pl można korzystać za pośrednictwem urządzenia z dostępem do Internetu.

5. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SERWISIE WWW.CABGO.PL

  1. W serwisie www.cabgo.pl Użytkownicy mogą korzystać ze Sklepu internetowego. Ponadto w serwisie Użytkownicy mogą korzystać z Usług elektronicznych takich jak:
    • Blog,
    • Formularz Kontaktowy,
    • Formularz Zamówienia,
    • Koszyk.
  2. Właściciel serwisu www.cabgo.pl świadczy Usługi elektroniczne na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
  3. Umowa dotycząca Usług Elektronicznych zawierana jest w języku polskim, na czas nieoznaczony.
  4. Umowa dotycząca Usług Elektronicznych jest utrwalana i udostępniania Użytkownikowi poprzez udostępnienie treści niniejszego Regulaminu w serwisie www.cabgo.pl
  5. Użytkownik może rozwiązać Umowę o Świadczenie Usług Elektronicznych ze skutkiem natychmiastowym, w każdym czasie, poprzez kontakt z właścicielem serwisu lub zaprzestanie korzystania z usług.

6. BLOG W SERWISIE WW.CABGO.PL

  1. W serwisie www.cabgo.pl Użytkownicy mogą korzystać z zasobów umieszczonych na Blogu. Korzystanie z Bloga jest nieodpłatne.
  2. Użytkownik może w każdej chwili zaprzestać korzystania z Usługi elektronicznej – Bloga.
  3. Wszelkie wpisy publikowane na Blogu przygotowywane i umieszczane są na nim przez właściciela serwisu lub współpracujące z nim osoby trzecie. Treści udostępniane na Blogu podlegają ochronie prawnej.

7. FORMULARZ KONTAKTOWYW SERWISIE WWW.CABGO.PL

  1. W serwisie www.cabgo.pl Użytkownicy mogą korzystać z Formularza kontaktowego. Korzystanie z niego jest bezpłatne i dobrowolne.
  2. Formularz kontaktowy umożliwia przesłanie wiadomości do właściciela serwisu www.cabgo.pl
  3. Formularz kontaktowy dostępny jest w serwisie w zakładce „Kontakt”. W formularzu kontaktowym konieczne jest podanie imienia i nazwiska oraz adresu e-mail.

8. SKLEP INTERNETOWY W SERWISIE WWW.CABGO.PL

  1. Produktami cyfrowymi oferowanymi w Sklepie przez Sprzedawcę, są:
    1. wzory dokumentów,
    2. ebooki,
    3. szablony Excel,
    4. produkty programistyczne typu aplikacje internetowe.
  2. Odpłatnymi E-usługami oferowanymi w Sklepie przez Sprzedawcę są usługi programistyczne, techniczne oraz doradcze świadczone na rzecz Użytkownika, który dokonał zakupu za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość.
  3. W przypadku zakupu wzorów dokumentów Użytkownik, który dokonał zakupu nabywa pliki elektroniczne będące szablonami dokumentów, które przeznaczone do samodzielnego wykorzystania i wymagają dostosowania do indywidualnego stanu faktycznego (konkretnej sytuacji).
  4. W przypadku ebooków Użytkownik, który dokonał zakupu otrzymuje zakupiony Produkt cyfrowy w formie mailowej na adres e-mail podany w Formularzu Zamówienia. W Sklepie internetowym znajduje się Krótki opis treści jakie znajdują się w ebooku.
  5. Treści udostępniane Użytkownikom w ramach zakupu Produktów cyfrowych podlegają ochronie prawnej.
  6. Użytkownicy, którzy dokonali zakupu mają prawo korzystać z ebooków w zakresie własnego użytku z poszanowaniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  7. W szczególności Użytkownicy, którzy zakupili w Sklepie ebook nie mogą rozpowszechniać jego treści w całości lub we fragmentach ani zwielokrotniać treści zawartych w ebooku. Nie dotyczy to zwielokrotniania na potrzeby własnego użytku osobistego albo zgodnego z prawem korzystania z ebooka.
  8. Z chwilą zawarcia Umowy o Dostarczenie Treści Cyfrowych zgodnie z zasadami wynikającymi z Regulaminu, Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej do korzystania z wzorów dokumentów i ebooka wyłącznie dla potrzeb własnych Klienta.
  9. W Sklepie istnieje możliwość zakupu odpłatnych e-usług programistycznych, technicznych oraz doradczych. Opisy konkretnych e-usług znajdują się w Sklepie. Szczegóły realizacji e-usług (jak np. termin) są ustalane bezpośrednio z właścicielem Sklepu.
  10. Właściciel Sklepu nie jest związany subiektywnymioczekiwaniami Użytkownika, który nabył e-usługę. Użytkownik zainteresowany e-usługą może dopytać przed zakupem Sprzedawcę o szczegóły związane z daną e-usługą. Właściciel może zmodyfikować zakres e-usługi po ustaleniu tego z jej nabywcą, o ile taka modyfikacja jest możliwa. Realizacja e-usług odbywa się za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość.

9. ZAMÓWIENIA W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. W Sklepie widoczne są Ceny Produktów i Odpłatnych e-usług. Ceny podane są w PLN i zawierają podatki. Użytkownik dokonujący zakupu jest informowany o łącznej cenie w trakcie korzystania z Formularza zamówienia.
  2. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy.
  3. Użytkownik rozpoczyna korzystanie z Formularza zamówienia w chwili dodania pierwszego wybranego Produktu cyfrowego lub Usługi Odpłatnej do elektronicznego Koszyka w Sklepie.
  4. W serwisie www.cabgo.pl nie jest przewidziana rejestracja, stąd każdy Użytkownik bez rejestracji może złożyć zamówienie w Sklepie.
  5. W Formularzu zamówienia podane są informacje, które musi wskazać Użytkownik, aby złożyć zamówienie, są to: imię i nazwisko, adres, adres e-mail. Jeśli Użytkownik nie jest konsumentem podaje również NIP.
  6. Złożenie zamówienia w Sklepie jest potwierdzane przez Sprzedawcę mailowo na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
  7. Po złożeniu zamówienia właściciel Serwisu Internetowego niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji stanowi oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta umowa.
  8. W Sklepie można dokonać płatności elektronicznej za pośrednictwem bramki płatności ramach bankowości mBanku S.A., podmiotu z siedzibą w Warszawie, ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa, wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000025237.
  9. Sprzedawca dokonuje wysyłki Produktu cyfrowego niezwłocznie, w dniu dokonaniu zakupu przez Użytkownika. Użytkownik przed złożeniem zamówienia zakupu Produktu Cyfrowego wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia dostawy Produktu Cyfrowego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

10. PROCEDURA REKLAMACJI PRODUKTÓW CYFROWYCH

  1. Użytkownik, który dokonał zakupu w Sklepie może dokonać zgłoszenia reklamacji zakupionych Produktów Cyfrowych w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Produktu. Reklamacji Użytkownik może dokonać w szczególności w sytuacji, gdy udostępniony przez Sprzedawcę Produkt Cyfrowy:
    1. ma wady techniczne uniemożliwiające prawidłowe lub całkowite odtworzenie pliku na urządzeniu do tego przeznaczonym,
    2. gdy Produkt cyfrowy jest niezgodny z opisem

2. Użytkownicy, którzy nabyli Produkt cyfrowy mogą zgłosić Sprzedawcy reklamację w następujących formach:

  1. mailowo na adres: biuro@rightcloud.pl
  2. listownie na adres: Jagiellońska 235, 32 – 010 Luborzyca.
  1. Sprzedawca zaleca, aby Użytkownik dokonujący reklamacji, w opisie podał informacje czego konkretnie dotyczy reklamacja (jaka nieprawidłowość, jaki produkt, kiedy wystąpiła). Podanie w opisie reklamacji szczegółowych informacji może przyspieszyć proces jej rozpatrywania przez Sprzedawcę.
  2. Użytkownikowi jaki dokonał zakupu w Sklepie i składa reklamacje przysługują następujące żądania:
    • oświadczenie o obniżeniu ceny;
    • żądanie wymiany Produktu cyfrowego na wolny od wad;
    • żądanie usunięcia wady przez Sprzedawcę;
    • oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie nie może zostać złożone, jeśli wada Produktu cyfrowego jest nieistotna.
  3. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od jej otrzymania. W przypadku Konsumentów brak ustosunkowania się w powyższym terminie przez Sprzedawcę do reklamacji oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  4. Sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność w przypadku reklamacji dotyczących Klientów będących przedsiębiorcami przy zastrzeżeniu pkt. 7 poniżej.
  5. Regulacje dotyczące Konsumenta stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również do Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

11. PROCEDURA REKLAMACJI USŁUG CYFROWYCH

  1. Użytkownik jaki korzysta z Usług elektronicznych w serwisie www.cabgo.pl ale i z Odpłatnych e-usług ma prawo do zgłoszenia reklamacji usług świadczonych przez Usługodawcę w każdym czasie.
  2. Konsument, który skorzystał z usługi może złożyć reklamację, jeśli konkretna usługa nie została wykonana prawidłowo.
  3. Reklamacje można składać mailowo na adres: biuro@rightcloud.pl lub listownie na adres: Jagiellońska 235, 32 – 010 Luborzyca
  4. Sprzedawca zaleca, aby Konsument dokonujący reklamacji, w opisie podał informacje czego konkretnie dotyczy reklamacja (jaka usługa, jaka nieprawidłowość wystąpiła). Podanie w opisie reklamacji szczegółowych informacji może przyspieszyć proces jej rozpatrywania przez Sprzedawcę
  5. Składając reklamację, dana osoba ma żądanie o naprawę lub usunięcie wad usługi. W przypadku, jeśli Usługodawca uzna, że nie jest w stanie wykonać naprawy w określonym przez klienta terminie, klient może zażądać obniżenia kosztów za odpłatną e-usługę. W przypadku wystąpienia takich wad, które spowodują bezużyteczność usługi, Użytkownik, który nabył usługę może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  6. Sprzedawca rozpatrzy reklamację do 14 dni kalendarzowych od otrzymania reklamacji. W przypadku Konsumentów brak ustosunkowania się w powyższym terminie do reklamacji przez Sprzedawcę oznacza, że Usługodawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  7. Sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność w przypadku reklamacji dotyczących Klientów będących przedsiębiorcami przy zastrzeżeniu pkt 8 poniżej.
  8. Zawarte w niniejszym punkcie Regulaminu postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również do Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

12. ODSTĄPIENIE OD UMOWY W PRZYPADKU KONSUMENTÓW

  1. Konsument, który zawarł Umowę o Dostarczenie Treści Cyfrowych lub Umowę o Świadczenie Usług, może w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy odstąpić od niej bez podawania jakichkolwiek powodów oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa.
  2. W przypadku chętnie odstąpienia od umowy, Konsument przesyła w terminie przewidzianym w pkt 1 powyżej informację o odstąpieniu od umowy mailowo na adres: biuro@rightcloud.pl lub listownie na adres: Jagiellońska 235, 32 – 010 Luborzyca
  3. Prawo do odstąpienia od Umowy o Dostarczenie Treści Cyfrowych nie przysługuje w przypadku dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  4. Prawo do odstąpienia od Umowy o Świadczenie Usług nie przysługuje w przypadku, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
  5. Zawarte w niniejszym punkcie Regulaminu postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również do Usługobiorcy będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

13. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI W PRZYPADKU KONSUMENTÓW

  1. Postanowienia tego rozdziału mają zastosowanie do Konsumentów.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
  3. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  4. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  • wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);
  • wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz
  • pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresemporady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 – 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
  1. 4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest Akademia internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (Akademia ODR). Akademia ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej Akademii lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_Akademia_odr.php).

14. ZMIANY REGULAMINU

  1. Właściciel serwisu www.cabgo.pl może dokonywać zmian tego Regulaminu w następujących przypadkach:
    • zmiany przepisów jakie miałyby bezpośredni wpływ na postanowienia Regulaminu;
    • podlegania obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu, który wpływałby na konieczność zmiany Regulaminu;
    • zmiany usług oferowanych w Serwisie i płatności za Odpłatne e-usług i Produkty cyfrowe,
    • konieczności przeciwdziałania nieprzewidzianym i bezpośrednim zagrożeniom serwisu.
    • zmiany właściciela serwisu, co może wiązać się ze zmianą zasad prowadzenia działalności lub warunków świadczenia usług, w tym zmiany w polityce prywatności.
  2. Poza określonymi w pkt. 1 niniejszego paragrafu zmianami, właściciel serwisu może dokonać zmian językowych w Regulaminie. Zmiany takie nie wymagają wcześniejszego powiadamiania o tym Użytkowników.
  3. Zmiany regulaminu mogą być dokonywane przez właściciela serwisu w dowolnym czasie, bez obowiązku wcześniejszego powiadamiania użytkowników, z wyjątkiem przypadków, gdy zmiany te dotyczą praw użytkowników konsumentów, w tym zmiany opłat.
  4. W przypadku zmiany Regulaminu, zmieniona wersja Regulaminu zostanie opublikowana na stronie internetowej serwisu. Zmiany będą obowiązywały od ich publikacji, chyba, że Regulamin stanowi inaczej.
  5. Zmiany językowe w Regulaminie, które nie mają wpływu na prawa użytkowników, mogą być dokonywane bez uprzedniego powiadamiana użytkowników. 
  6. W przypadku istotnych zmian w Regulaminie, które mają wpływ na prawa użytkowników, właściciel serwisu zobowiązany jest do poinformowania użytkowników o wprowadzonych zmianach w sposób widoczny na stronie serwisu.
  7. Właściciel serwisu nie ma obowiązku powiadamiania użytkowników o zmianach w Regulaminie w przypadku, gdy zmiana wynika z obowiązku prawnego lub zmiany, która jest niezbędna w celu ochrony serwisu przed zagrożeniem.
  8. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin w brzmieniu obowiązującym w chwili zawarcia umowy.
  9. W przypadku Konsumentów, a od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również w przypadku osób fizycznych zawierających umowę̨ z Usługodawcą bezpośrednio związaną z jej działalnością̨ gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią̨ działalności gospodarczej, udostępnianego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w wypadku, gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych, Użytkownik będący konsumentem lub osobą fizyczną wskazaną wyżej ma prawo odstąpienia od umowy.

15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:
    • ustawy Kodeksu Cywilnego,
    • Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    • właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

2. W przypadku, kiedy bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, prawem właściwym dla umów pomiędzy Użytkownikiem a właścicielem serwisu www.cabgo.pl jest prawo polskie. Wybór prawa polskiego nie pozbawia Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa jakie byłoby właściwe w braku wyboru prawa.

Shopping Cart